آموزش روش های تجدید پیمان عروسی – قسمت سوم


آرایشگاه عروس آرامیس مد – چگونه تجدید پیمان عروسی کنید؟

 

قسمت سوم: یارآوری قوانین پیمان تجدید در عروسی

آموزش مراحل تجدید پیمان عروسی

آموزش مراحل تجدید پیمان عروسی

۱-پذیرایی عروسی:

ه ی اول مهمانان شما می توانند در خرید ست ظروف، پرداخت ماه عسل یا فقط مقداری پول برای شروع زندگی جدیدتان با هم، به شما کمک کنند. این دفعه، زمانی که شما در حال حاضر یک زوج متاهل مقرر هستید درخواست کادو ممکن است چسبندگی در نظر گرفته شود. اما باز اگر تاریخ تجدید به تاریخ عروسی شما نزدیک باشد، پس در صورتی که شما واقعا نیاز داشته باشید یک ثبت می توانید در نظر بگیرید

۲-جشن پایان مجردی:

عبور به جشن وداع از دوره ی مجردی. بسیاری از آقایان و خانم ها که تجدید پیمان عروسی آنها به تاریخ عروسی شان نزدیک است و هرگز جشن وداع از دوره ی مجردی نداشته اند خواهان برگزاری آن هستند. اما بسیاری از مردم آن را به عنوان یک ایده ی خوب نمی بینند زیرا این پارتی ها تصور می شود که “آخرین شب شما به عنوان فرد مجرد” باشد. در جالی که شما در حال حاضر متاهل هستید و از شما برای برگزاری این جشن گذشته باشد. شما هنوز می توانید با گروهی از دوستانتان جشن بگیرید اما دارای جنبه های ریسک بیشتر ازیک جشن وداع مجردی سنتی می باشد.

یک نکته ی مشابه پرتاب بند جوراب و دسته ی گل را از قلم بیاندازید زیرا این سنت ها به طور وسیع مرتبط با ایده ی پایان دوره ی مجردی شما است. در عوض رهبری مهمان ها را در انواع رقص ها برای حذف برخی آداب و رسوم در نظر بگیرید.

قسمت چهارم: تجدید پیمان های عروس تان

آموزش روش های تجدید پیمان عروسی

آموزش روش های تجدید پیمان عروسی

۱-تعهدات عروسی:

تعهدات خود را بنویسید. شما مجبور به انجام این نیستید اما این مراسم تجدید پیمان عروسی است، با تمرکز بر عشق بی وقفه ی خود نسبت به همسرتان، نوشتن تهداتتان حس خوبی به همراه دارد. اگر مسول مجلس شما یک روحانی است، سوال کنید که می توانید چیزهایی به اضافه ی قرائت های مراسم سنتی برای گفتن بنوسید. اگر روحانی شما دوست یا از اعضای خانواده ی شما باشدف شما همچنین نیاز خواهید داشت که بدانید او چه خواهد گفت، زیرا او هیچ تجربه ای در رهبری یک چنین مراسمی نخواهد داشت.

شما می توانید اصلا هیچ چیزی در پیمان های خود نگویید اما شما باید بر روی نکات مثبت و آینده ی پیش رو به جای بیان سختی هایی که بر آنها غلبه کرده اید، تمرکز کنید. شما می توانید آن ها را لمس کنید اما حفظ چیزها به صورت مثبت بهتر است. مجبور نیستید که خودتان بنویسید. شما می توانید از مسول مجلس بخواهید هر آنچه که میخواهید بگویید را بگوید و از این راه بر عشق خود تاکید کنید.

تجدید پیمان عروسی

تجدید پیمان عروسی

۲-برگزاری مراسم عروسی:

مراسم خود را بگیرید. شما چندین گزینه دارید زیرا این یک سرویس عروسی حقیقی نیست. شما می توانید در کریدور همراه با فرزندانتان حرکت کنید یا زن به تنهایی به سمت شوهر خود حرکت کند که تمامی توجه را به سمت خود جلب می کند. شما می توانید حلقه های جدیدی جایگزین کنید یا حلقه های قدیمی خود را به عنوان نشانی از ایمان تجدید شده در ازدواج خود به هم بدهید. اعضاء خانواده به افتخار شما ممکن است متن هایی را قرائت کنند. بیشتر مردم فکر نمی کنند که هیچ فردی باید به تنهایی در کریدور راه برود؛ راه رفتن با شوهرتان یا فرزندانتان می تواند حس خاصی را به جشن بدهد.

برای مشاهده ادامه آموزش قسمت سوم از روش های تجدید پیمان ازدواج اینجا کلیک کنید

 

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/آموزش-روش-تجدید-پیمان-عروسی-3/



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: